LINDEX

281 912 155

Dnes otevřeno Od 9:00 do 21:00

Podívejte se na všechny otevírací hodiny

1 Area

Vítejte v nákupním středisku LINDEX

Móda a módní doplňky

S téměř 350 obchody ve Švédsku, Norsku, Finsku, Estonsku, Litvě a Lotyšsku je v současné době Lindex jedním z vedoucích modních řetězců severní Evropy. Pro Lindex je příznačný unikátní a ženský styl, který reprezentuje módu Lindexu a inspiruje zákaznice k tomu, aby se cítily krásně a tím i dobře. Obchodní myšlenkou Lindexu je nabídnout inspirující a cenově dostupnou módu. Sortiment obsahuje několik různých kolekcí dámského spodního prádla, dámské konfekce a dětského oblečení.

Podzimní look 2013
Snadno nositelná, ležérní a nekomplikovaná – přesně takto lze charakterizovat podzimní kolekci od značky Lindex. Základ podzimního šatníku budou tvořit nejrůznější typy úpletů a příjemných a hřejivých pletenin jako coatigany, bundy a tolik oblíbený denim.
„Podzim v Lindexu je zejména o pohodlných kouscích které si pohrávají s objemem a siluetami. Zkombinujte top s řasením nebo twistovou aplikací, přidejte kabát a váš nový podzimní look bude perfektní“, říká Nina Starck, ředitelka designu společnosti Lindex.

Jednoduchost tkví ve svetrech
Na začátku sezóny, se sice stále vyhříváme v paprscích pozdního léta, ale podzim o sobě dává vědět.  Pro toto období jsou nejvhodnější různé typy svetrů. Začněte svůj podzimní look vytvářet právě s nimi.

Klíčovým trendem je vrstvení. Vpusťte do svého šatníků řasené šaty, dlouhé i krátké sukně a kombinujte je s topy s twistovou aplikací a nařaseným střihem. Ještě stále můžete nosit šortky z vybledlé džínoviny a košili imitující uniformu místo bundy.

Nesmrtelné džíny
Existují prvky, které jsou a navždy budou evergreenem každého šatníku. Do této kategorie patří také džíny. Jejich silueta letos na podzim překračuje přiléhavý look, který dominoval po tolik sezón. Místo toho otevíráme dveře klasickým a autentičtějším modelům, s jejichž pomocí dosáhnete realisticky ženského vzhledu inspirovaného pařížským minimalismem a losangeleskou ležérností.

Džíny kombinujte s džínovými košilemi, mikinami a kvalitními bundami tvídového vzhledu. Skvělý look vytvoříte také prostřednictvím krajkových topů, halenek a svetrů.

Skvělý efekt pletenin
Pleteniny jsou v sezóně podzim/zima vždy in, letos to platí dvojnásob. Copové nebo dvojité vyplétání, žebrovitá struktura, žakárové vzory, kombinované příze – tento podzim tohle vše uvidíte. Stejně pestré budou také modely – dlouhé, krátké, delší v zadní části, volné, úzké, doprovázené detaily jako polo límečky, kulaté výstřihy nebo výstřihy ve tvaru V. Novým prvkem této sezóny je coatigan – kombinace kabátu a kardiganu. Pletené doplňky jako šály a čepice skvěle všechny tyto kousky skvěle doplní.

Holly & Whyte
Návrhářský tým Holly & Whyte hledal podzimní inspiraci na anglickém venkově.  Výsledkem je bohatá barevná paleta se záplavou zelené, námořnické modře, červené, oranžové, růžové, velbloudí béžové a zakalené bílé. Mezi materiály dominuje především samet, tweed a různé druhy vlny.

Efekt pletenin násobí nádherné intarzované zvířecí, žakárové a kárované vzory.  Vyplétané svetry jsou i letos základem podzimní kolekce Holly & Whyte.

The Black Pant Collection
Věčná klasika a základ šatníku každé ženy jsou černé kalhoty. Tento podzim Lindex představuje The Black Pant Collection -  všechny styly a modely, které jsou nezbytné pro váš dokonalý vzhled.
Favoritem každé ženy jsou úzké kalhoty, kalhoty džínového typu, klasické nebo zužující se, se širokými nohavicemi nebo ležérní volné kalhoty.

„Zvolte si svůj styl a přidejte krátkou bundičku, která je naprostou nezbytností. Budete vypadat skvěle celou sezónu,“ říká Nina Starck, ředitelka designu společnosti Lindex.


Ženy spojily značku Lindex s hvězdou britského módního designu Matthew Williamsonem

Společnost Lindex přináší pro podzimní sezónu 2013 unikátní kolekci, která vzešla ze spolupráce s britským návrhářským esem Matthew Williamsonem. Tato kolekce bude na trh uvedena 4. října a má výrazný charitativní rozměr - tvoří součást kampaně Pink Ribbon společnosti Cancer Society.          Celých 10 % z prodejní ceny každého kusu oblečení poputuje na boj proti rakovině prsu.


Světově uznávaný návrhář Matthew Williamson přináší do této jedinečné designové kolekce nezaměnitelný rukopis a vytříbený estetický cit. Matthew v módním světě získal reputaci mistra potisků, detailů a kaleidoskopických barev a vzorů. Přesně tento náboj vnesl do exkluzivní kolekce, jejíž kousky se vyznačují jedinečnou rafinovaností a ženskostí.
Absolvent prestižní Central Saint Martins College v Londýně v roce 1997 módnímu světu předvedl svou první řadu a od té chvíle úspěšně buduje vlastní luxusní značku s prodejnami v Londýně, Dubaji nebo Kataru.
„Spolupracovat s tak skvělou společností s širokou mezinárodní působností je prostě paráda. Získal jsem příležitost oslovit zcela novou skupinu žen, které milují módu,“ komentuje spolupráci se značkou Lindex Matthew Williamson.
Nina Starck, ředitelka designu společnosti Lindex, k tomu dodává: „Máme obrovskou radost ze spolupráce s mezinárodně uznávaným a mnoha oceněními ověnčeným návrhářem, jakým Matthew Williamson je. Jeho odvážný glamour styl je naprosto nezaměnitelný. Pracujeme spolu na dostupné kolekci, kterou mohou nosit úplně všechny ženy. Na výsledky jsme velmi pyšní.“
Designová kolekce spojující obě značky má za cíl podpořit kampaň Pink Ribbon. Již 12 let je společnost Lindex hrdým sponzorem nejen švédské Cancer Foundation, ale také dalších podobných organizací v 16 zemích, kde jako značka působí. Deset procent z prodejní ceny z této kolekce tak podpoří boj proti rakovině prsu.
Matthew Williamson dodává: „Pro mě jako návrháře je vždy důležité, aby se ženy v mých modelech cítily krásně a sebejistě. Ženy miluji a vždy jsem v nich nacházel inspiraci. Jsem nadšený, že tato kolekce podpoří tak skvělou věc.“

Unikátní designová řada se skládá z oděvů a doplňků pro módní nadšence. Dostupná bude ve vybraných prodejnách značky Lindex a na webu www.lindex.com.

Poznejte Matthewa a jeho nezaměnitelný „smysl pro styl“.